Powiadom mnie o dostępności

Chłodnice oleju silnikowego do PEUGEOT 508 II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 45, Szerokość [mm]: 62, Wysokość [mm]: 94, Materiał: Aluminium, Rodzaj chłodze...
197,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: --FIRST FIT--, Wymiary radiatora: 95 x 62 x 42 mm, Materiał: Aluminium, Rodzaj ...
84,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 46, Szerokość [mm]: 95, Wysokość [mm]: 63, Materiał: Aluminium, Rodzaj koprusu:...
99,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiary radiatora: 95 x 63 x 40 mm, Materiał: Aluminium, Rodzaj chłodzenia: chłodzony cieczą, D�...
332,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiary radiatora: 150 x 95 x 46 mm, Długość sieci [mm]: 150, Szerokość sieci [mm]: 95, Głębo...
70,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Chłodnica oleju silnikowego PEUGEOT 508 II

Chłodnica oleju silnikowego to jeden z kluczowych elementów układu chłodzenia silnika. Pełni ona bardzo ważną funkcję – odprowadza ciepło z oleju silnikowego, który podczas pracy nabiera bardzo wysokiej temperatury. Chłodnica tego układu jest praktycznie bezobsługowa. Kierowcy przypominają sobie o jej istnieniu, dopiero kiedy dojdzie do usterki. Uszkodzenia chłodnicy oleju nie można bagatelizować, ponieważ może powodować poważne problemy z działaniem jednostki napędowej.

PEUGEOT 508 II – jakie są objawy uszkodzenia chłodnicy oleju silnikowego?

Najczęściej uszkodzenie chłodnicy oleju można rozpoznać po wycieku oleju. Przecieki mogą być widoczne na zewnętrznej części chłodnicy lub pod samochodem. Na problemy z tym komponentem może wskazywać również nadmierna temperatura silnika. Kiedy olej dostaje się do płynu chłodniczego lub odwrotnie, wynikiem tego mogą być pęknięcia lub uszkodzenia uszczelek. Dodatkowo na konieczność wymiany chłodnicy może wskazywać zmiana barwy, zapachu i konsystencji płynu chłodniczego, a także zarastanie się korka do zbiorniczka gęstą, brązową mazią.

Jak dbać o chłodnicę oleju silnikowego w samochodzie PEUGEOT 508 II?

Chłodnica oleju silnikowego nie wymaga specjalnych zabiegów konserwacyjnych. W przypadku tego komponentu wystarczy dbać o regularne przeglądy oraz utrzymanie odpowiedniego poziomu płynów eksploatacyjnych. Systematycznie powinno sprawdzać się ilość oleju silnikowego i płynu chłodzącego. Uszkodzenie chłodnicy spowodowane jest zazwyczaj korozją, uderzeniem albo zużyciem materiału, dlatego konieczna jest jej całkowita wymiana. Nową chłodnicę oleju silnikowego do samochodu PEUGEOT 508 II znajdziesz w Deler.pl.