21 produktów
Wybierz auto
Nr art: FASFT80146
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT80132
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP401498
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 042873300
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TRU0219238
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY0148100002
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0451WS2698
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALWS3092
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080074
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV30720124
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1393100800
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03356PT358058181
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510210360
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MET0905162
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040134074
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB37059
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042210934074
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830300
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SWA10937059
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046332710
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML W163 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML W163 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML W163 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.