81 produktów
Wybierz auto
Nr art: KAM4080023
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03356PT009309161
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALWS2590
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: KAM4080060
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080048
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080004
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080019
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080039
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82012
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VEMV42720021
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: CALWS2613
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040118987
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040118991
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873148
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873149
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873204
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873308
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873321
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX210143
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510210248
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie PEUGEOT 106 II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 106 II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 106 II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.