Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do PEUGEOT 108

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

CALORSTAT BY VERNET
FEBI BILSTEIN
KAMOKA
FAST
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MAXGEAR
OSSCA
VEMO
Czujnik temperatury płynu chłodzącego KAMOKA 4080023

Wymiar gwintu: M12 x 1,5

Rozmiar klucza: 19

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

16,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

16,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

16,19

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

16,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN 30670

Ciężar [kg]: 0.03

Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

25,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

25,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego MAXGEAR 21-1050

Dla numeru oe: 89422-33030

Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

21,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

21,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

25,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

25,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

20,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

20,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego KAMOKA 4080030

Wymiar gwintu: M12 x 1,5

Rozmiar klucza: 19

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

15,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

15,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego VEMO V22-72-0026

Wymiar gwintu: M12 x 1,5

Rozmiar klucza: 19

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

42,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

21,98

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

21,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

42,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

42,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN 26318

Ciężar [kg]: 0.03

Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

39,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 108

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – PEUGEOT 108

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie PEUGEOT 108 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie PEUGEOT 108 – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 108 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

PEUGEOT 108 – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 108 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.