28 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10253
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04213141362102
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX210220
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873014
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MALTSE10
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046332070
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04490840042
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2587
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2546
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY29148210001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82173
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV50720021
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80052
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV40720332
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040117695
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830245
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03540280130026
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82033
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie SAAB 900 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie SAAB 900 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie SAAB 900 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.