Powiadom mnie o dostępności

Korki chłodnic do MITSUBISHI 3000GT

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

średnica [mm]: 45.5, Wysokość [mm]: 25.5, Ciśnienie [bar]: 0.9
21,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 45.5, Wysokość [mm]: 25.5, Ciśnienie [bar]: 0.9
12,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 0.9, Ciśnienie [psi]: 13
45,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 25.5, średnica zewnętrzna [mm]: 45.5, Ciśnienie otwarcia [bar]: 0.9
15,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 45.5, Wysokość [mm]: 25.5, Ciśnienie [bar]: 0.9
13,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Korek chłodnicy do samochodu MITSUBISHI 3000GT

Korek chłodnicy samochodu MITSUBISHI 3000GT uszczelnia układ chłodzenia oraz dba o zachowanie odpowiedniego ciśnienia wewnątrz układu. Mechanizm sprężynowy wewnątrz korka pozwala wyrównać rosnące ciśnienie, dzięki czemu w układzie nie dochodzi do uszkodzeń.

Uszkodzony korek chłodnicy w samochodzie MITSUBISHI 3000GT

Awaria korka chłodnicy w samochodzie MITSUBISHI 3000GT sprawia, że regulacja ciśnienia wewnątrz układu nie przebiega właściwie. Niesprawne zawory korka chłodnicy nie otwierają się, gdy następuje wzrost ciśnienia. Skutkiem tego, może dojść do zniszczenia chłodnicy.

MITSUBISHI 3000GT – wymiana korka chłodnicy

Po wykryciu awarii korka chłodnicy w samochodzie MITSUBISHI 3000GT należy wymienić ten element na nowy. Próby otwierania korka i regeneracji jego mechanizmu prowadzą do naruszenia jego konstrukcji – złożenie elementu do stanu fabrycznego jest niemożliwe, przez co w krótkim czasie element może ulec całkowitemu zniszczeniu. Nowy korek chłodnicy do samochodu MITSUBISHI 3000GT pozwala przywrócić prawidłowe funkcjonowanie układu i zapewni właściwe chłodzenie silnika.