Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
25 produktów
Wybierz auto
1 526,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
1 526,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPP435
Tryb pracy: Mechaniczne
357,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
357,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
DOLB247
Tryb pracy: Elektryczny
1 326,99
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
1 326,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
DOLB256
68,00
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
68,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0425B252
Ciężar [kg]: 1.53
275,08
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
275,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY3132200028
Ilość żeber: 6
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielorowkowym
Rozwiń więcej danych
286,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
286,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA538080210
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
361,40
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
361,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 559,24
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
1 559,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPP441
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
206,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
206,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM2704
Tryb pracy: Elektryczny
965,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
965,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPP442
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez podstawowego mocowania
904,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
904,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR927222
Tryb pracy: Elektryczny
1 068,34
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
1 068,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
GRAPA1347
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
264,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
264,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY3132200025
Jakość: Sealed with sic/sic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
207,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
207,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GRAPA1400
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
1 239,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
1 239,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPP439
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
240,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
240,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM2706
Tryb pracy: Elektryczny
1 161,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
1 161,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
DOLB255
123,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
123,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPP430
Napięcie [v]: 12.5
Tryb pracy: Elektryczny
1 367,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
1 367,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB177244
Ciężar [kg]: 1.56
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi, z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
267,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
267,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Pompa wody to niezwykle istotny element układu chłodzenia. Dzięki jej pracy powstaje ciśnienie, które wymusza obieg płynu w układzie, pozwalając odprowadzić nadmiar ciepła z silnika. Pompa wody jest elementem osprzętu silnika. Awaria pompy cieczy chłodzącej może doprowadzić do przegrzania silnika, jeżeli pojazd będzie w dalszym ciągu użytkowany bez wymiany pompy na sprawną.
Uszkodzona pompa wody w samochodzie BMW 2 F23 może objawiać się głośnym, metalicznym hałasem wydobywającym się spod maski. Wskaźnik temperatury na zegarach samochodów zacznie również wskazywać, że płyn chłodniczy osiąga wysoką temperaturę. Pęknięcia na obudowie pompy wody prowadzą również do wycieków płynu chłodzącego – pod samochodem pojawiają się wówczas plamy cieczy chłodzącej, a poziom płynu w układzie staje się zbyt niski.
Do uszkodzenia pompy wody w samochodzie BMW 2 F23 może dojść przez pojawienie się korozji w układzie chłodzenia. Ogniska korozji mogą pojawić się przez wlanie wody do układu lub użytkowanie samochodu ze starym płynem chłodniczym, który utracił swoje właściwości. Przyspieszoną utratę właściwości antykorozyjnych płynu może spowodować przedostawanie się do niego spalin, wynikające z uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Oprócz tego awarii mogą ulec również: koło napędowe pompy, łopatki wirnika, łożyska.