7 produktów
Wybierz auto
FASFT61301
Dla numeru oe: 51715325
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
59,64
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
59,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Masa [g]: 10
Rozwiń więcej danych
10,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
10,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
70,38
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
70,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 77
22,18
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
22,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 413
87,67
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
87,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406128
Dla numeru oe: 46467716
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
37,56
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
37,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053432
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
68,51
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
68,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie ALFA ROMEO GT ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie ALFA ROMEO GT to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.