19 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.025
Masa [g]: 25
44,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
15,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053179
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
70,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054051
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
131,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
131,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 190
21,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
25,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
76,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100055
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
32,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
Rozwiń więcej danych
23,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
90,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0510
Dla numeru oe: 6464qa
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
26,39
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
26,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400034
Dla numeru oe: 1307aq
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
22,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
22,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0420
Dla numeru oe: 1343f8
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
24,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0435
Dla numeru oe: 1343t4
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
29,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0484
Dla numeru oe: 1351v3
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
53,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
53,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0513
Dla numeru oe: 6464s3
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
101,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0504
Dla numeru oe: 6464jn
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
30,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 106 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 106 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.