10 produktów
Wybierz auto
042878783
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
110,96
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
110,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4006104
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
181,67
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
181,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH717288J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
143,18
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
143,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TI17388
Temperatura otwarcia [°c]: 88
212,08
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
212,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880783
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
115,46
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
115,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140236
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
145,11
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
145,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1140H
Temperatura otwarcia [°c]: 88
128,88
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
128,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58178
Temperatura otwarcia [°c]: 88
97,15
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
97,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH45088G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Z obudową
161,24
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
161,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI17388
Temperatura otwarcia [°c]: 88
229,00
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
229,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu FIAT STRADA zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie FIAT STRADA nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu FIAT STRADA. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.