10 produktów
Wybierz auto
MALTX483D
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
51,15
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
51,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880637
Temperatura otwarcia [°c]: 82
50,32
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
50,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH631982J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
47,08
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
47,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92138
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
81,79
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
81,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX483D
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
52,19
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
52,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725303
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
36,31
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
36,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH10981G1
Temperatura otwarcia [°c]: 81
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
51,80
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
51,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH597188J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość 1 [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
32,14
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
32,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ53082K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
37,34
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
37,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH03188G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
41,92
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
41,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu NISSAN CABSTAR F23 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie NISSAN CABSTAR F23 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu NISSAN CABSTAR F23. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.