-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
17 produktów
Wybierz auto
0451TH656883J
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
186,82
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
186,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI7887D
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
166,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
166,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMAR000
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
67,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
67,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTH3480
Temperatura otwarcia [°c]: 80
287,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
287,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
BEHTX9286D
Temperatura otwarcia [°c]: 86
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
69,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
69,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317100110
70,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
70,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670115
64,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
64,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH649083J
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
148,39
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
148,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180247
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
97,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
97,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1880147
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
141,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
141,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TI7887D
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
164,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
164,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880117
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
148,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
148,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880120
Temperatura otwarcia [°c]: 83
169,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
169,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH17683G1
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
220,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
220,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH568880J
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
108,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
108,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH17983G1
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
203,05
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
203,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317003550
Temperatura otwarcia [°c]: 87
102,27
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
102,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu ALFA ROMEO 155 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie ALFA ROMEO 155 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu ALFA ROMEO 155. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.