79 produktów
Wybierz auto
CALTE7331105J
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
176,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX16387D1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
146,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1142V
Temperatura otwarcia [°c]: 87
56,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM043
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
195,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
195,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1211
Temperatura otwarcia [°c]: 87
58,44
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
58,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0040250015
Temperatura otwarcia [°c]: 105
107,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
107,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX16387D
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
152,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TX16387D1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
147,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92686
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
95,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
95,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
72,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ822108
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
177,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
177,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880762S
Temperatura otwarcia [°c]: 87, 88
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
76,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTM61105
303,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0451TH728787
Temperatura otwarcia [°c]: 87
39,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1011
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Rodzaj koprusu: Z obudową
268,19
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
268,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPTM1058
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
192,56
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
192,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
77,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101360
27,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101890
28,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTM25108
Temperatura otwarcia [°c]: 108
239,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu BMW 3 F30/F80 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie BMW 3 F30/F80 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu BMW 3 F30/F80. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.