18 produktów
Wybierz auto
NTYCTMCT009
Numer seryjny: Ctm-ct-009
155,58
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
155,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11282280011
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
197,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
197,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ85783K
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
150,47
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
150,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725278
Temperatura otwarcia [°c]: 83
141,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
141,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725335
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
263,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
263,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPTM1124
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
362,26
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
362,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
MOJ110197K
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
314,18
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
314,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
CALTE2104105J
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
235,92
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
235,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ123692K
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Rodzaj koprusu: Z obudową
382,56
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
382,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
CALTE211397J
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
239,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
239,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTEK2104105J
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
282,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
282,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF725058
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
Rozwiń więcej danych
92,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
92,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB108188
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Ciężar [kg]: 0.5
Rozwiń więcej danych
231,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
231,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Z obudową
625,67
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
625,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
240,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
240,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1403
Dla numeru oe: 9803549480
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rozwiń więcej danych
938,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
938,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPTM1405
Dla numeru oe: 9812113780
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
603,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
603,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG352317005080
Temperatura otwarcia [°c]: 92
232,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
232,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu CITROËN C4 SPACETOURER zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie CITROËN C4 SPACETOURER nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu CITROËN C4 SPACETOURER. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.