5 produktów
Wybierz auto
0476TX7082
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
67,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX7082
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
73,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
38,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH30282G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
75,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN20C0307JPN
Temperatura otwarcia [°c]: 82
35,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu DAEWOO LUBLIN zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie DAEWOO LUBLIN nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu DAEWOO LUBLIN. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.