9 produktów
Wybierz auto
DESDRS09018
Rezystancja [ohm]: 0.3
95,43
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
95,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
45,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
45,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALCFR4000S
Ilość biegunów: 2
Napięcie znamionowe: 12
99,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
99,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: 2 velocita
41,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
41,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74005GS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.3
46,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
46,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
89,94
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
89,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDRS20009
Rezystancja [ohm]: 0.3
98,79
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
98,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
77,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
77,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74024GS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.3
107,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
107,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Chłodnica to kluczowy element układu chłodzenia w samochodzie FIAT BRAVO II – sprawna praca tego podzespołu jest niezbędna do utrzymania właściwej temperatury silnika. Aby móc zachować poprawne funkcjonowanie chłodnicy, niezbędne jest rezystor wentylatora. To niewielka część, której zadaniem jest kontrolowanie mocy wentylatora, a właściwie bieżące odprowadzanie jej nadmiaru. W przeciwnym wypadku całość pracowałaby nieustannie z pełną mocą, co mogłoby doprowadzić do bardzo szybkiego zużycia, a w konsekwencji – zniszczenia napędu wentylatora.
Wśród najważniejszych objawów, które mogą wskazywać na awarię rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie FIAT BRAVO II, znajduje się brak charakterystycznego szumu wytwarzanego przez ten element. To dźwięk, który można usłyszeć w momencie, gdy płyn w układzie chłodzenia staje się zbyt mocno nagrzany, co powoduje włączenie wentylatora. Jeśli zauważymy także zapaloną kontrolkę temperatury płynu chłodniczego, możemy mieć do czynienia właśnie z awarią tego komponentu. Należy jak najszybciej zweryfikować źródło problemu, a w razie potrzeby wymienić wadliwą część.