Powiadom mnie o dostępności

Włączniki i sterowniki wentylatora chłodnicy do SAAB 900 I

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M22x1,5, Moment dokręcenia [Nm]: 70, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełni...
43,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 2
36,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M22x1.5, Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny, Temperatura wyłączania [°c]: 11...
30,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 2
19,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M22x1,5, Moment dokręcenia [Nm]: 70, Ilość biegunów: 2, Temperatura wyłączania ...
59,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M22 x 1,5, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: 29, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze...
31,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
38,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
35,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M22x1,5, Moment dokręcenia [Nm]: 70, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełni...
41,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.045, Punkt włączania [°C]: 95, 100, Gwint zewn. [mm]: M22 x 1,5, Rozmiar klucza:...
25,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 92, Wymiar gwintu: M 22x1,5, Ilość biegunów: 2, Temperatura zamknięc...
28,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M22x1.5, Temperatura wyłączania [°c]: 87, Techniczny numer informacyjny: Circuit N...
20,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M22 x 1,5, Rozmiar klucza: 29, Ilość połączeń: 2
23,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M22 x 1,5, Kolor: szary, Rozmiar klucza: 29, Ilość połączeń: 2
19,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB

Sterownik wentylatora w samochodzie SAAB 900 I – do czego służy?

Wentylator chłodnicy to niezwykle ważny element układu chłodzenia w samochodzie SAAB 900 I. Włącznik wentylatora zarządza pracą wentylatora – uruchamia nadmuch, by nie dopuścić do przegrzania jednostki napędowej.

SAAB 900 I – objawy usterki sterownika wentylatora

Charakterystyczny, szumiący odgłos dobiegający spod maski samochodu świadczy o pracy wentylatora chłodnicy. Jeżeli nie słyszymy takiego dźwięku nawet po dłuższej jeździe czy podczas stania w korku w upalny dzień, a wskaźnik temperatury silnika wskazuje niebezpiecznie wysoką wartość, to w samochodzie SAAB 900 I mogło dojść do uszkodzenia włącznika  wentylatora. Z przeprowadzeniem diagnostyki tej usterki nie warto czekać, gdyż może ona doprowadzić do poważnej awarii silnika.

Co zrobić, gdy sterownik wentylatora nie działa poprawnie w samochodzie SAAB 900 I?

O usterce sterownika wentylatora w samochodzie SAAB 900 I może świadczyć nie tylko brak załączania się wentylatora, ale także wprost przeciwnie – jego nieustanna praca. Wówczas występować mogą problemy z uzyskaniem przez silnik optymalnej temperatury pracy. Włącznik wentylatora chłodnicy jest elementem elektrycznym, dlatego jego naprawa nie jest wskazana. Po fachowej diagnostyce w warsztacie naprawczym, potwierdzającej uszkodzenie sterownika wentylatora, należy go zdemontować i zastąpić nowym podzespołem, odpowiednio dopasowanym do samochodu SAAB 900 I.

Włączniki wentylatora chłodnicy do samochodu SAAB 900 I – sprawne działanie układu chłodzenia

Nowy włącznik wentylatora chłodnicy w aucie SAAB 900 I pozwoli przywrócić prawidłową pracę wiatraka. Dzięki temu będzie on uruchamiał się, gdy temperatura silnika zacznie przekraczać optymalny zakres i nie dopuści do przegrzania jednostki. Wymiana będzie pomocna również w sytuacji, gdy uszkodzony włącznik powoduje nieustanną pracę wiatraka samochodu SAAB 900 I. Pracujący wentylator utrudnia wówczas rozgrzewanie silnika, co naraża podzespoły na przedwczesne zużycie.