7 produktów
Wybierz auto
TOP821676
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
22,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E5084JPN
Ilość połączeń: 3
45,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550548A
Ilość połączeń: 3
53,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
53,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 96420 4a600
Strona zabudowy: Deska rozdzielcza
Rozwiń więcej danych
72,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
72,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL366159
Ciężar [kg]: 0.14
295,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR550559A
Wysokość [mm]: 27
Ilość połączeń: 3
35,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37148400001
Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
111,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie HYUNDAI ACCENT III bieżąca prędkość pojazdu obliczana jest na podstawie wskazań czujnika prędkości. Zlicza on obroty wału napędowego, na ich podstawie obliczając liczbę obrotów kół jezdnych. Informacje te czujnik przekazuje do sterownika, który przelicza je na prędkość, podawaną na prędkościomierzu w kilometrach lub milach na godzinę.
Czujnik prędkości jest urządzeniem elektronicznym, którego niepoprawna praca powoduje błędne wskazania prędkościomierza pojazdu. Najczęściej spotykane objawy usterki w przypadku samochodu HYUNDAI ACCENT III, związane są ze wskazywaniem zbyt niskiej, w stosunku do rzeczywistej, prędkości jazdy lub całkowitym brakiem wskazań prędkościomierza. Zdarza się także, że wskazówka prędkościomierza przesuwa się ruchem skokowym zamiast liniowego podczas przyspieszania.
W przypadku wystąpienia wymienionych objawów w samochodzie HYUNDAI ACCENT III, czujnik prędkości jest jednym z pierwszych podzespołów, które warto sprawdzić. Nawet jeżeli badanie auta testerem diagnostycznym nie wykaże kodów usterek, związanych z pracą czujnika (co dzieje się dość często), warto sprawdzić optycznie jego stan oraz podłączenie do instalacji zasilającej. Kolejne kroki diagnostyczne zależne są od konkretnego typu czujnika, wykorzystanego w danej wersji pojazdu (może być to czujnik indukcyjny lub czujnik Halla). Ze względu na stosunkowo niską cenę czujnika, często stosowaną metodą jest próba wymiany czujnika bez przeprowadzania zaawansowanej diagnostyki.