Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
55 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 3
Zdjęcie producenta: 1
56,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 15
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
32,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
67,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
55,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z dzwignią włączającą
Rozwiń więcej danych
138,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
138,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
36,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
36,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0 919 149 a
Kształt: Kształt l
Rozwiń więcej danych
103,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
103,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 840
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
58,22
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
43,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
44,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 540
Długość przewodu [mm]: 1000
Rozwiń więcej danych
36,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 0.018
Rozwiń więcej danych
54,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
54,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 32.5
Ilość połączeń: 3
59,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
59,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z dzwignią włączającą
Rozwiń więcej danych
26,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
26,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
43,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
43,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 840
Długość przewodu [mm]: 360
Rozwiń więcej danych
74,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
74,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 191 919 149e
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
59,24
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
59,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SEAT LEON I bieżąca prędkość pojazdu obliczana jest na podstawie wskazań czujnika prędkości. Zlicza on obroty wału napędowego, na ich podstawie obliczając liczbę obrotów kół jezdnych. Informacje te czujnik przekazuje do sterownika, który przelicza je na prędkość, podawaną na prędkościomierzu w kilometrach lub milach na godzinę.
Czujnik prędkości jest urządzeniem elektronicznym, którego niepoprawna praca powoduje błędne wskazania prędkościomierza pojazdu. Najczęściej spotykane objawy usterki w przypadku samochodu SEAT LEON I, związane są ze wskazywaniem zbyt niskiej, w stosunku do rzeczywistej, prędkości jazdy lub całkowitym brakiem wskazań prędkościomierza. Zdarza się także, że wskazówka prędkościomierza przesuwa się ruchem skokowym zamiast liniowego podczas przyspieszania.
W przypadku wystąpienia wymienionych objawów w samochodzie SEAT LEON I, czujnik prędkości jest jednym z pierwszych podzespołów, które warto sprawdzić. Nawet jeżeli badanie auta testerem diagnostycznym nie wykaże kodów usterek, związanych z pracą czujnika (co dzieje się dość często), warto sprawdzić optycznie jego stan oraz podłączenie do instalacji zasilającej. Kolejne kroki diagnostyczne zależne są od konkretnego typu czujnika, wykorzystanego w danej wersji pojazdu (może być to czujnik indukcyjny lub czujnik Halla). Ze względu na stosunkowo niską cenę czujnika, często stosowaną metodą jest próba wymiany czujnika bez przeprowadzania zaawansowanej diagnostyki.