Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki prędkości do VW PASSAT ALLTRACK

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

65,24 zł
65,24 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
68,83 zł
68,83 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,76 zł
78,76 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
136,09 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,76 zł
70,76 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
67,03 zł
67,03 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik prędkości w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK

W samochodzie VW PASSAT ALLTRACK bieżąca prędkość pojazdu obliczana jest na podstawie wskazań czujnika prędkości. Zlicza on obroty wału napędowego, na ich podstawie obliczając liczbę obrotów kół jezdnych. Informacje te czujnik przekazuje do sterownika, który przelicza je na prędkość, podawaną na prędkościomierzu w kilometrach lub milach na godzinę.

Objawy awarii czujnika prędkości w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK

Czujnik prędkości jest urządzeniem elektronicznym, którego niepoprawna praca powoduje błędne wskazania prędkościomierza pojazdu. Najczęściej spotykane objawy usterki w przypadku samochodu VW PASSAT ALLTRACK, związane są ze wskazywaniem zbyt niskiej, w stosunku do rzeczywistej, prędkości jazdy lub całkowitym brakiem wskazań prędkościomierza. Zdarza się także, że wskazówka prędkościomierza przesuwa się ruchem skokowym zamiast liniowego podczas przyspieszania.

VW PASSAT ALLTRACK – diagnostyka czujnika prędkości

W przypadku wystąpienia wymienionych objawów w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK, czujnik prędkości jest jednym z pierwszych podzespołów, które warto sprawdzić. Nawet jeżeli badanie auta testerem diagnostycznym nie wykaże kodów usterek, związanych z pracą czujnika (co dzieje się dość często), warto sprawdzić optycznie jego stan oraz podłączenie do instalacji zasilającej. Kolejne kroki diagnostyczne zależne są od konkretnego typu czujnika, wykorzystanego w danej wersji pojazdu (może być to czujnik indukcyjny lub czujnik Halla). Ze względu na stosunkowo niską cenę czujnika, często stosowaną metodą jest próba wymiany czujnika bez przeprowadzania zaawansowanej diagnostyki.