Powiadom mnie o dostępności

Świece zapłonowe do LEXUS SC II

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

średnica [mm]: 14, Rozmiar klucza: 16, Moment dokręcenia [Nm]: 22, Masa [g]: 43, świeca zapłonow...
43,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa, Wymiar gwintu: M14x1,25, Rozmiar klucza: 16 mm, Jakość/Kla...
27,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 14, Rozmiar klucza: 16, Moment dokręcenia [Nm]: 22, Masa [g]: 43, świeca zapłonow...
41,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Odstęp elektrod: 1, Gwint zewn. [mm]: 14, Rozmiar klucza: 16, Moment dokręcenia [Nm]: 28, Ilość ...
22,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint zewn. [mm]: 14,0, Rozmiar klucza: 16 mm, świeca zapłonowa: odkłócony, 5 kOhm, 1 elektroda ...
39,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Odstęp elektrod: 1.1, Wymiar gwintu: M14 x 1.25, Gwint zewn. [mm]: 14, Rozmiar klucza: 16, Długoś...
25,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Odstęp elektrod: 1, Gwint zewn. [mm]: 14, Rozmiar klucza: 16, Moment dokręcenia [Nm]: 28, Ilość ...
33,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Odstęp elektrod: 1, Wymiar gwintu: M14 x 1.25, Gwint zewn. [mm]: 14, Rozmiar klucza: 16, Moment dok...
40,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint zewn. [mm]: 14,0, Rozmiar klucza: 16 mm, świeca zapłonowa: odkłócony, 5 kOhm, 1 elektroda ...
23,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Odstęp elektrod: 0.75, Technika połączeń: SAE, Wymiar gwintu: M14x1,25, Rozmiar klucza: 16 mm, J...
24,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Odstęp elektrod: 1, Technika połączeń: SAE, Wymiar gwintu: M14x1,25, Rozmiar klucza: 16 mm, Jako...
31,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Odstęp elektrod: 1, Technika połączeń: M4/BRASS SAE, Wymiar gwintu: M14x1,25, Rozmiar klucza: 16...
32,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Odstęp elektrod: 1, Technika połączeń: SAE, Wymiar gwintu: M14x1,25, Rozmiar klucza: 16 mm, Jako...
37,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

Świeca zapłonowa LEXUS SC II – element inicjujący zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku

Zadaniem świecy zapłonowej jest wytworzenie iskry w silniku samochodu LEXUS SC II. Wykorzystywana do tego jest energia z akumulatora, przechodząca przez kolejne podzespoły układu zapłonowego. Na końcu układu znajdują się właśnie świece iskrowe, podłączone do niego za pomocą przewodów zapłonowych. Druga strona świecy jest wkręcona do silnika za pomocą korpusu. Na końcu świecy zapłonowej znajdują się dwie elektrody – środkowa oraz boczna – pomiędzy którymi pojawia się iskra inicjująca zapłon.

Objawy awarii świec zapłonowych w samochodzie LEXUS SC II

W przypadku zużycia świec zapłonowych praca silnika samochodu LEXUS SC II zostanie zaburzona. Zauważalna będzie nierówna praca jednostki, mogą także wystąpić problemy z rozruchem. Obniżą się również osiągi, co może postępować powoli i być trudne do wychwycenia w początkowej fazie. Niesprawne świece nie będą właściwie wypalać mieszanki paliwowo-powietrznej, przez co z rury wydechowej może wydobywać się ciemny dym. Aby zweryfikować stan świec, należy wymontować je z silnika i sprawdzić jak wyglądają. Jeżeli widoczny jest na nich czarny osad i nadmiar oleju, a elektrody są zniszczone, to konieczna jest szybka wymiana świec zapłonowych na nowe.

LEXUS SC II – jak często wymieniać świece zapłonowe?

Wymiana klasycznych świec zapłonowych w pojeździe LEXUS SC II powinna być przeprowadzana co około 30-40 tysięcy kilometrów. Bardziej zaawansowane świece platynowe lub irydowe mogą wymagać wymiany nawet dopiero po około 120 tysiącach kilometrów. Częstszej kontroli stanu świec zapłonowych mogą wymagać samochody wykorzystujące LPG, z uwagi na nieco inne warunki pracy silnika.