8 produktów
Wybierz auto
222,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
222,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
334,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
334,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
297,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
297,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA012528401
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 8
Rozwiń więcej danych
384,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
384,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
255,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
255,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
274,36
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
274,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
288,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
288,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
304,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
304,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu CHEVROLET SPARK Spark II. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu CHEVROLET SPARK Spark II jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.