47 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0564S3016
Dostawa na jutro
Nr art: 0564S4017
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564S3010
Dostawa na jutro
Nr art: 0564S3057
Dostawa na jutro
Nr art: VAL201000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MEA5015036
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS3005PR
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MEA5015027
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS3032PR
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BOS0986021970
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS5299PR
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS3029PR
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VAL201095
Dostawa na jutro
Nr art: ASPS3016PR
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BOS0986023580
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HCC113960
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VAL438133
Dostawa na jutro
Nr art: DESDSN1368
Dostawa na jutro
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu CITROËN C3 II. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie CITROËN C3 II powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu CITROËN C3 II jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie CITROËN C3 II mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.