8 produktów
Wybierz auto
304,78
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
304,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
305,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
620,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
620,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
541,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
541,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA012527571
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 8
Rozwiń więcej danych
447,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
447,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
290,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
343,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
343,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
365,32
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
365,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu SUBARU LEGACY IV. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie SUBARU LEGACY IV powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu SUBARU LEGACY IV jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie SUBARU LEGACY IV mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.