93 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
26,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX270471
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
28,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501248081
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
27,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1675906F
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0.058
Rozwiń więcej danych
33,92
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
33,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510270512
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
25,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bosch
44,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 48
Wysokość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
37,83
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
37,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 52
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
84,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 52
Wysokość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
37,60
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
37,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK8810009
37,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04118825012
39,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04118833032
57,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 51
Ilość na oś: 2
25,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
115,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 52
Ilość na oś: 2
25,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501251932
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
49,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
79,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
20,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FRKP525901
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Średnica [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
30,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie VW CRAFTER I muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu VW CRAFTER I.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie VW CRAFTER I polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.