74 produktów
Wybierz auto
11,31
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
11,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 580
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
40,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
40,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozmiar gwintu 2: M12x1
45,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
45,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozmiar gwintu 2: M12x1
47,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
47,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 256
Rozwiń więcej danych
30,45
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
30,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 564
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
69,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
69,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
11,67
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
11,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 575
Średnica 2 [mm]: 10.15
Rozwiń więcej danych
50,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozmiar gwintu 2: M10x1
47,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
47,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
62,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
62,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 530
Rozwiń więcej danych
46,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
46,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm]: 267
Rozwiń więcej danych
32,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
32,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 565
Gwintowana złączka: Banjo
Rozwiń więcej danych
53,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
53,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 265
Rozmiar gwintu 1: 10
Rozwiń więcej danych
31,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
31,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 590
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
45,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
45,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.152
Długość całkowita [mm]: 545
Rozwiń więcej danych
45,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
45,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 285
Rozmiar gwintu 1: F10x1
Rozwiń więcej danych
40,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
40,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Długość [mm]: 266
31,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
31,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 255
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
46,41
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
46,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 564
Rodzaj gwintu: Gwint zewn., gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
52,77
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
52,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu VW EOS wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. VW EOS wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW EOS jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW EOS jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.