6 produktów
Wybierz auto
ATE83784703003
Długość [mm]: 299
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
64,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWPHB2079
Długość [mm]: 700
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
72,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 700
Długość całkowita [mm]: 634
Rozwiń więcej danych
66,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
66,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWPHD2250
Długość [mm]: 312
Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Rozwiń więcej danych
48,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 315
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
54,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 323
Długość całkowita [mm]: 299
Rozwiń więcej danych
54,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ hamulcowy samochodu VW TOUAREG III wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. VW TOUAREG III wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW TOUAREG III jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.
Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie VW TOUAREG III jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.