Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
154 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
64,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
64,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.125
Rozwiń więcej danych
57,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
57,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Średnica 1 [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
65,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.125
Rozwiń więcej danych
59,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
84,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
65,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
66,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 298
73,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
95,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
57,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
46,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
46,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
58,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm]: 320
Rozwiń więcej danych
65,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Aluminium
52,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Aluminium
52,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
100,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Materiał: Aluminium
96,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie BMW 5 elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie BMW 5 jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.