Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
15 produktów
Wybierz auto
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
129,20
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
129,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS30762
Ciężar [kg]: 0.16
96,11
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
96,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20374
Długość przewodu [mm]: 820
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
119,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
119,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS30920
Długość [mm]: 990
85,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
85,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986594663
199,33
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
199,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRE50472
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
105,25
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
105,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRE50473
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
101,25
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
101,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
101,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
101,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV48720054
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Napięcie znamionowe: 12
136,59
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
136,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31227
Długość [mm]: 1180
Ciężar [kg]: 0.1
100,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
100,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986594660
186,85
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
186,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
Rozwiń więcej danych
91,16
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
91,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS20475
159,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
159,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986594662
204,90
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
204,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986594661
225,60
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
225,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach LAND ROVER RANGE ROVER III odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER III są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach LAND ROVER RANGE ROVER III w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER III kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER III mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody LAND ROVER RANGE ROVER III wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta LAND ROVER RANGE ROVER III może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.