18 produktów
Wybierz auto
ASH151022006
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej, z przodu po prawej
43,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
43,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z przodu z lewej
50,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
50,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31113
78,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
78,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV70720162
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z abs
Napięcie znamionowe: 12
98,59
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
98,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCATY076
33,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
33,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR560145A
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wysokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
44,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
44,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
58,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
58,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
54,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
54,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2107JPN
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z przodu z lewej
47,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
47,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH151022005
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z przodu z lewej
43,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
43,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,97
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
71,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPM06S750
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
87,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
87,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCATY077
37,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
37,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS31114
Ciężar [kg]: 0.08
78,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
78,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426ABS2005
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z przodu z lewej
47,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
47,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHCATY040
63,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ABS w autach LEXUS GX II odpowiada przede wszystkim za monitorowanie prędkości oraz obrotu koła. Jego podstawowym zadaniem jest optymalizacja działania układów odpowiedzialnych za kontrolę przyczepności i hamowania. Czujniki ABS w samochodzie LEXUS GX II są szczególnie użyteczne w okresie jesienno-zimowym, gdy ze względu na warunki na drodze ryzyko wpadnięcia w poślizg jest znacznie wyższe. Są one umieszczone na kole i składają się z dwóch głównych części: reluktora koła i koła impulsowego.
Działanie czujnika ABS w samochodach LEXUS GX II w głównej mierze opiera się na współpracy z układem hamulcowym. System manipuluje ciśnieniem w układzie tak, aby w sytuacjach awaryjnych zapewnić stabilność i sterowność pojazdu przy jednoczesnym zachowaniu efektywności hamowania. Podczas awaryjnego hamowania w samochodzie LEXUS GX II kierowca musi cały czas naciskać hamulec, aby system ABS mógł poprawnie zadziałać.
Czujniki ABS w samochodzie LEXUS GX II mogą ulegać awariom ze względu na swoje specyficzne położenie, które sprawia, że są one w większym stopniu narażone na uszkodzenia lub zabrudzenie. Nawet najmniejsza warstwa kurzu czy pyłu może sprawić, że czujnik ABS nie zadziała prawidłowo. Przyczyną awarii może być również przerwanie okablowania, zwarcie, zbyt duże luzy w łożyskach kół oraz przypadkowe uszkodzenie mechaniczne czujnika. Jednoznacznym sygnałem dla kierowcy, że czujnik ABS wymaga naprawy, jest kontrolka wyświetlająca się na desce rozdzielczej.
Samochody LEXUS GX II wyposażone w system ESP wykorzystują także czujnik, który monitoruje przyczepność kół podczas jazdy. Dzięki temu komputer pokładowy może zarządzać mocą przenoszoną na poszczególne koła oraz ich hamowaniem i ograniczać przez to ryzyko utraty stabilności jazdy. Nowy czujnik ESP do auta LEXUS GX II może być niezbędny, jeżeli kontrolka systemu ESP jest nieustannie zapalona – powinna mrugać jedynie w trakcie utraty przyczepności.