Powiadom mnie o dostępności

Pierścienie ABS do VW GOLF II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pierścień ABS MAXGEAR 27-0141

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.041

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

20,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

20,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS FEBI BILSTEIN 23826

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Ciężar [kg]: 0.041

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

34,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

34,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS VEMO V10-92-1487

Strona zabudowy: Oś przednia

Ilość zębów, obręcz abs: 43

38,67

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

38,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS TRISCAN 8540 29401

Szerokość [mm]: 21

Ilość zębów, obręcz abs: 43

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

34,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

34,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS TRISCAN 8540 29414

Dla numeru artykułu: 4-bolzen/bolts

67,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

67,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS TRISCAN 8540 29408

Szerokość [mm]: 15.35

Ilość zębów, obręcz abs: 43

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

30,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

30,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień nadajnika impulsów ABS AIC 51341

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Grubość [mm]: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

27,06

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

27,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień ABS TOPRAN 109 482

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Średnica mocowania - pierścień nadajnika impulsów abs: 80.02

26,88

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

26,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień nadajnika impulsów ABS AIC 57343

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Ilość zębów, obręcz abs: 43

48,00

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

48,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF II

Pierścień ABS w samochodzie VW GOLF II – funkcja

Jednym z najważniejszych elementów systemu ABS w samochodzie VW GOLF II jest pierścień, zwany także koronką ABS. Jest to element niezbędny dla prawidłowej pracy systemu zapobiegającego blokowaniu kół podczas gwałtownego hamowania. Pierścień ABS odpowiada za przekazanie informacji na temat prędkości obrotowej koła do jednostki centralnej samochodu (ECU). Jest on elementem czujnika obrotów kół, montowanym na piaście koła. Awaria pierścienia ABS objawia się zazwyczaj nieuzasadnionym uruchamianiem się systemu ABS lub całkowitym brakiem pracy systemu. Uszkodzona koronka ABS może również doprowadzić do samoczynnego hamowania kół – błędny odczyt prędkości obrotowej koła wymusza jego wyhamowanie np. przy mocniejszym dodaniu gazu.

Przyczyny awarii koronki ABS w samochodzie VW GOLF II

Pierścień ABS w samochodzie VW GOLF II pracuje w stosunkowo trudnych warunkach, mając kontakt z wodą, błotem czy innymi zanieczyszczeniami, takimi jak sól drogowa. Z tego powodu najczęstszą przyczyną usterek koronki ABS jest korozja, która wpływa na degradację metalu. Może wówczas dojść do pęknięcia i tym samym oddzielenia się koronki od piasty. Innym powodem są uszkodzenia mechaniczne, które mogą być spowodowane np. podczas niewłaściwie przeprowadzonego serwisu układu hamulcowego w pojeździe.

VW GOLF II – naprawa pierścienia ABS

W przypadku samochodu VW GOLF II, próby naprawy koronki ABS zwykle nie przynoszą pożądanych rezultatów. Jedyną zalecaną formą naprawy jest wymiana tego elementu na nowy. Nie jest to operacja skomplikowana ani kosztowna, gdyż pierścień ABS jest podzespołem stosunkowo niedrogim. Jego wymiana w samochodzie VW GOLF II nie musi być połączona z wymianą kompletnej piasty.