close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Zbiorniki płynu hamulcowego do VW POLO V

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

17,58

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

17,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do VW POLO V

Zbiornik płynu hamulcowego – VW POLO V

Jednym z elementów układu hamulcowego samochodu VW POLO V jest wyrównawczy zbiorniczek płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego poziomu płynu hamulcowego, obecnego w układzie. Zbiornik wykonany jest z przezroczystego tworzywa, aby umożliwić wzrokowe sprawdzenie poziomu płynu. Posiada oznaczenia minimalnego i maksymalnego zalecanego poziomu płynu hamulcowego, a także symbol rekomendowanego przez producenta pojazdu rodzaju płynu.

Uszkodzenie zbiorniczka płynu hamulcowego w samochodach VW POLO V – objawy

Zbiornik płynu hamulcowego w samochodzie VW POLO V stosunkowo rzadko ulega samoczynnym uszkodzeniom. Jest wysoce odporny na niskie jak i wysokie temperatury. Z racji tego, że jest wykonany z tworzywa sztucznego może być jednak narażony na uszkodzenia mechaniczne, wynikające np. z prac przy innych podzespołach pojazdu. Efektem uszkodzenia struktury zbiorniczka jest najczęściej wyciek płynu hamulcowego. Nieszczelność ta z czasem powoduje niedobór płynu hamulcowego w układzie i wyczuwalne pogorszenie jakości pracy hamulców.

VW POLO V – uszkodzony zbiornik płynu hamulcowego – co robić?

Wszelkie próby naprawy pęknięć i innych uszkodzeń zbiornika płynu hamulcowego w samochodzie VW POLO V z reguły nie przynoszą rezultatów. Rozwiązaniem jest wymontowanie elementu i zastąpienie go nowym. Uprzednio należy odebrać cały płyn hamulcowy z układu, a po zamontowaniu nowego zbiornika, ponowne napełnienie do zalecanego przez producenta pojazdu poziomu.