Powiadom mnie o dostępności

Krzyżak kolumny kierowniczej do CITROËN

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 1.24, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z kierownic�...
173,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 1.39, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez wspomaga...
166,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 1.11, Masa [g]: 1110
141,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.43, Masa [g]: 430
107,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
83,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia
94,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 1.14, Masa [g]: 1140
108,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Krzyżak kolumny kierowniczej do samochodu CITROËN

Krzyżak kolumny kierowniczej w samochodzie CITROËN łączy wałki kolumny i utrzymuje je w pozycji określonej ruchem kierownicy. Dzięki zastosowaniu dwóch krótszych wałków zamiast jednego długiego kolumna „składa się” w razie wypadku, dzięki czemu nie stanowi zagrożenia dla osób w pojeździe. Krzyżak pochłania podczas zderzenia dużą część energii kinetycznej, co również wpływa na bezpieczeństwo podróżujących samochodem CITROËN. Z czasem jednak krzyżak może wyrobić się, przez co pojawiają się na nim luzy i element nie jest w stanie zapewnić optymalnych parametrów pracy.

Zużyty krzyżak kolumny kierowniczej w samochodzie CITROËN – jakie są objawy awarii?

Pojawienie się minimalnych luzów na krzyżaku kolumny kierowniczej mogą sygnalizować stuki słyszalne podczas obrotu koła kierownicy. Obecność luzów na krzyżaku obniża efektywność pracy układu kierowniczego – niewielki obrót kierownicy nie wpływa na obrót kół, reagują one z opóźnieniem. Luzy prowadzą także do zacierania się krzyżaka. Objawem zacierającego się krzyżaka mogą być opory utrudniające obroty kierownicy oraz jej powrót do pozycji neutralnej. Uszkodzenie krzyżaka kolumny kierowniczej mogą sygnalizować również wibracje przenoszące się na kierownicę.