5 produktów
Wybierz auto
FASFT80067
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
230,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
230,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9154JPN
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
181,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
181,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
Rozwiń więcej danych
461,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
461,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX210673
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
172,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
172,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540281002842
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
399,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
399,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik ciśnienia paliwa to istotny element wyposażenia auta MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC, który bezpośrednio wpływa na pracę układu paliwowego i wtryskowego. Element ten jest montowany na końcu szyny zasilającej wtryskiwacze – jego zadaniem jest przekazywanie informacji o ciśnieniu paliwa do sterownika napędowego. Czujnik na bieżąco kontroluje ciśnienie za pompą od momentu próby odpalenia silnika aż do jego wyłączenia. Dzięki temu jednostka napędowa może stale otrzymywać optymalną ilość paliwa, która powinna być niższa lub wyższa w zależności od temperatury silnika.
Pomiar ciśnienia paliwa jest niezwykle istotny dla poprawnego działania układu zasilania pojazdu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC. Z tego względu nie należy bagatelizować żadnych symptomów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tej treści. Należą do nich m.in. nierówna praca silnika, w tym utrata mocy i dławienie, a także nagłe wzrosty mocy. Warto zwrócić uwagę także na podwyższone spalanie, niewłaściwy kolor spalin oraz odczuwanie zapachu paliwa wewnątrz samochodu.
Pierwszą kwestią, którą należy zweryfikować w przypadku kontroli czujnika ciśnienia paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC, jest jego poprawny montaż. Jeśli okaże się, że wszystkie styki znajdują się w odpowiedniej pozycji i są w dobrym stanie, można zdemontować czujnik, aby sprawdzić, czy nie został on uszkodzony. W tym celu stosuje się manometr lub przeprowadza się testy diagnostyczne wykonywane z pomocą specjalnych urządzeń. W razie wykrycia problemów zaleca się jak najszybszą wymianę na sprawny komponent.