5 produktów
Wybierz auto
TOP622510
Wymiar gwintu: M 12
Rozmiar klucza: 24
Rozwiń więcej danych
106,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV30720072
Strona zabudowy: Rura rozdzielacza paliwa
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
274,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540281006266
Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
314,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
314,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV17SKV594
121,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE711225050
Ilość połączeń: 3
Techniczny numer informacyjny: Pi 2004
276,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
276,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik ciśnienia paliwa to istotny element wyposażenia auta MERCEDES-BENZ VITO W447, który bezpośrednio wpływa na pracę układu paliwowego i wtryskowego. Element ten jest montowany na końcu szyny zasilającej wtryskiwacze – jego zadaniem jest przekazywanie informacji o ciśnieniu paliwa do sterownika napędowego. Czujnik na bieżąco kontroluje ciśnienie za pompą od momentu próby odpalenia silnika aż do jego wyłączenia. Dzięki temu jednostka napędowa może stale otrzymywać optymalną ilość paliwa, która powinna być niższa lub wyższa w zależności od temperatury silnika.
Pomiar ciśnienia paliwa jest niezwykle istotny dla poprawnego działania układu zasilania pojazdu MERCEDES-BENZ VITO W447. Z tego względu nie należy bagatelizować żadnych symptomów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu tej treści. Należą do nich m.in. nierówna praca silnika, w tym utrata mocy i dławienie, a także nagłe wzrosty mocy. Warto zwrócić uwagę także na podwyższone spalanie, niewłaściwy kolor spalin oraz odczuwanie zapachu paliwa wewnątrz samochodu.
Pierwszą kwestią, którą należy zweryfikować w przypadku kontroli czujnika ciśnienia paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447, jest jego poprawny montaż. Jeśli okaże się, że wszystkie styki znajdują się w odpowiedniej pozycji i są w dobrym stanie, można zdemontować czujnik, aby sprawdzić, czy nie został on uszkodzony. W tym celu stosuje się manometr lub przeprowadza się testy diagnostyczne wykonywane z pomocą specjalnych urządzeń. W razie wykrycia problemów zaleca się jak najszybszą wymianę na sprawny komponent.