7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
10 produktów
Wybierz auto
03969109936A
282,79
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
282,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
682,28
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
682,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22110019
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ograniczenia producenta: Vdo
Rozwiń więcej danych
673,24
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
673,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
363,83
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
363,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV42110005
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
833,87
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
833,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
153,70
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
153,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVCT001
Dla numeru artykułu: 9187
130,08
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
130,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80118
254,10
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
254,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22110006
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
885,01
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
885,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
304,19
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
304,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie CITROËN C5 III może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN C5 III nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN C5 III są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.