10 produktów
Wybierz auto
03969109936A
259,72
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
259,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
670,86
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
670,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22110019
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ograniczenia producenta: Vdo
Rozwiń więcej danych
539,05
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
539,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
385,11
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
385,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
278,18
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
278,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV42110005
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
775,57
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
775,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
353,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
353,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
156,71
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
156,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVCT001
Dla numeru artykułu: 9187
128,83
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
128,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80118
265,41
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
265,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie CITROËN C5 III może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN C5 III nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN C5 III są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.