8 produktów
Wybierz auto
BOS0986437039
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
2 315,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
2 315,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 541,20 zł
BOS0986437302
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
2 521,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
2 521,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 496,92 zł
BOS0986437033
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
2 273,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
2 273,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 541,20 zł
03540986437301
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
2 807,50
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
2 807,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 541,20 zł
BOS0445010075
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
3 328,35
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
3 328,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.94
Masa [g]: 0.89
Rozwiń więcej danych
104,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
104,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 40
164,90
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
164,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.01
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.6
Rozwiń więcej danych
98,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
98,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach stosowanych w samochodach RENAULT MASTER II obecność pompy wtryskowej jest potrzebna do wtłaczania paliwa do cylindrów silnika. Pompa bierze także udział przy sprężaniu paliwa w układzie wtryskowym. Nowoczesne układy wtryskowe pracują pod bardzo wysokim ciśnieniem, dlatego też pompy narażone są na usterki w dłuższej perspektywie eksploatacyjnej. RENAULT MASTER II nie jest wyjątkiem na tym polu.
Zużycie eksploatacyjne to tylko jedna z możliwych przyczyn awarii pomp wysokiego ciśnienia. Potencjalne usterki może wywołać także nieprawidłowa eksploatacja, np. stosowanie złej jakości paliwa zawierającego zanieczyszczenia (w skrajnych wypadkach może dojść do zatarcia pompy). Podobne konsekwencje może mieć także zbyt rzadka wymiana filtra paliwa. Warto przestrzegać lub nawet skracać interwały serwisowe zalecane przez producenta samochodu RENAULT MASTER II.
W samochodzie RENAULT MASTER II awarię pompy wysokiego ciśnienia można podejrzewać, jeżeli w trakcie jazdy występuje wyczuwalny brak mocy w górnym zakresie obrotów silnika. Symptomem usterki może być także nierówna praca na biegu jałowym, jak i przygasanie silnika podczas jazdy i trudności z jego rozruchem. Alarmujące powinny być także wycieki paliwa na zewnątrz lub jego obecność w oleju silnikowym. Powyższe objawy mogą występować także w przypadku innych awarii, dlatego warto poddać samochód szczegółowej diagnostyce.
W zależności od stopnia uszkodzenia pompy wtryskowej możliwa może okazać się jej naprawa. Motoryzacyjni specjaliści zazwyczaj zalecają jednak wymianę pompy na nowy podzespół, by zapewnić gwarancję trwałości i niezawodności przez dłuższy czas.