Powiadom mnie o dostępności

Zestawy naprawcze wtryskiwaczy, pompowtryskiwaczy do LEXUS SC II

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.01, Długość opakowania [cm]: 10, Szerokość opakowania [cm]: 10, Wysokość opa...
74,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

Zestawy naprawcze wtryskiwaczy i pompowtryskiwaczy do samochodu LEXUS SC II – tańszy sposób na przywrócenie wydajności układu wtryskowego

Układ dostarczający paliwo do silnika bywa oparty o różne rozwiązania. W zależności od rodzaju silnika może to być m.in. wtrysk bezpośredni, pośredni, common rail, czy pompowtryskiwacze. Naprawa kluczowych elementów układu wtryskowego w samochodzie LEXUS SC II jest możliwa dzięki odpowiednio dobranym zestawom naprawczym. Wybierając z listy wersję silnikową, możesz łatwiej odnaleźć zestawy naprawcze wtryskiwaczy lub pompowtryskiwaczy – w zależności od tego, które rozwiązanie jest wykorzystywane w Twoim samochodzie.

Awarie wtryskiwaczy w samochodzie LEXUS SC II – jakie mogą być objawy usterki?

Uszkodzony układ wtryskowy pogarsza parametry pracy silnika. Zestaw naprawczy wtryskiwaczy do samochodu LEXUS SC II pozwoli odzyskać ich sprawność bez konieczności zakupu całkowicie nowych wtrysków. Test sprawności układu wtryskowego warto przeprowadzić, gdy LEXUS SC II wykazuje następujące objawy:

  • z wydechu wydobywają się znaczne ilości spalin
  • pracy jednostki towarzyszy szarpanie
  • znacznie zwiększy się zużycie paliwa
  • odczuwalnie obniżą się osiągi oraz moc silnika
  • pracy układu wtryskowego towarzyszy stukający hałas, którego nie było wcześniej.

Regeneracja wtrysków w samochodzie LEXUS SC II z wykorzystaniem zestawu naprawczego

Zestaw do wtryskiwaczy samochodu LEXUS SC II pozwoli wymienić uszkodzone elementy, które uniemożliwiają prawidłową pracę układu dostarczającego paliwo do silnika. Nowe końcówki oraz pierścienie uszczelniające są sposobem na lejące wtryski i regenerację zużytych wtryskiwaczy. Jeżeli testy wykazują problemy z działaniem układu, warto możliwie szybko usunąć awarię – uszkodzone podkładki wtryskiwaczy można zwykle wymienić stosunkowo niskim kosztem. Jednak eksploatacja pojazdu w takim stanie może doprowadzić do poważniejszych uszkodzeń wtryskiwacza, które uniemożliwią regenerację i znacząco zwiększą koszty naprawy.