9 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
10,89
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
10,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,57
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
72,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,08
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
116,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,43
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
39,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,35
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
38,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Materiał: Miedź
Rozwiń więcej danych
8,77
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
8,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
10,39
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
10,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
11,06
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
11,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Bwp-vw-011
47,25
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
47,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ dostarczający paliwo do silnika bywa oparty o różne rozwiązania. W zależności od rodzaju silnika może to być m.in. wtrysk bezpośredni, pośredni, common rail, czy pompowtryskiwacze. Naprawa kluczowych elementów układu wtryskowego w samochodzie RENAULT MEGANE I jest możliwa dzięki odpowiednio dobranym zestawom naprawczym. Wybierając z listy wersję silnikową, możesz łatwiej odnaleźć zestawy naprawcze wtryskiwaczy lub pompowtryskiwaczy – w zależności od tego, które rozwiązanie jest wykorzystywane w Twoim samochodzie.
Uszkodzony układ wtryskowy pogarsza parametry pracy silnika. Zestaw naprawczy wtryskiwaczy do samochodu RENAULT MEGANE I pozwoli odzyskać ich sprawność bez konieczności zakupu całkowicie nowych wtrysków. Test sprawności układu wtryskowego warto przeprowadzić, gdy RENAULT MEGANE I wykazuje następujące objawy:
Zestaw do wtryskiwaczy samochodu RENAULT MEGANE I pozwoli wymienić uszkodzone elementy, które uniemożliwiają prawidłową pracę układu dostarczającego paliwo do silnika. Nowe końcówki oraz pierścienie uszczelniające są sposobem na lejące wtryski i regenerację zużytych wtryskiwaczy. Jeżeli testy wykazują problemy z działaniem układu, warto możliwie szybko usunąć awarię – uszkodzone podkładki wtryskiwaczy można zwykle wymienić stosunkowo niskim kosztem. Jednak eksploatacja pojazdu w takim stanie może doprowadzić do poważniejszych uszkodzeń wtryskiwacza, które uniemożliwią regenerację i znacząco zwiększą koszty naprawy.