Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zestawy naprawcze wtryskiwaczy, pompowtryskiwaczy do RENAULT TWINGO I

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

49,26 zł
49,26 zł

Dostawa na czwartek, 13 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Zestawy naprawcze wtryskiwaczy i pompowtryskiwaczy do samochodu RENAULT TWINGO I – tańszy sposób na przywrócenie wydajności układu wtryskowego

Układ dostarczający paliwo do silnika bywa oparty o różne rozwiązania. W zależności od rodzaju silnika może to być m.in. wtrysk bezpośredni, pośredni, common rail, czy pompowtryskiwacze. Naprawa kluczowych elementów układu wtryskowego w samochodzie RENAULT TWINGO I jest możliwa dzięki odpowiednio dobranym zestawom naprawczym. Wybierając z listy wersję silnikową, możesz łatwiej odnaleźć zestawy naprawcze wtryskiwaczy lub pompowtryskiwaczy – w zależności od tego, które rozwiązanie jest wykorzystywane w Twoim samochodzie.

Awarie wtryskiwaczy w samochodzie RENAULT TWINGO I – jakie mogą być objawy usterki?

Uszkodzony układ wtryskowy pogarsza parametry pracy silnika. Zestaw naprawczy wtryskiwaczy do samochodu RENAULT TWINGO I pozwoli odzyskać ich sprawność bez konieczności zakupu całkowicie nowych wtrysków. Test sprawności układu wtryskowego warto przeprowadzić, gdy RENAULT TWINGO I wykazuje następujące objawy:

  • z wydechu wydobywają się znaczne ilości spalin
  • pracy jednostki towarzyszy szarpanie
  • znacznie zwiększy się zużycie paliwa
  • odczuwalnie obniżą się osiągi oraz moc silnika
  • pracy układu wtryskowego towarzyszy stukający hałas, którego nie było wcześniej.

Regeneracja wtrysków w samochodzie RENAULT TWINGO I z wykorzystaniem zestawu naprawczego

Zestaw do wtryskiwaczy samochodu RENAULT TWINGO I pozwoli wymienić uszkodzone elementy, które uniemożliwiają prawidłową pracę układu dostarczającego paliwo do silnika. Nowe końcówki oraz pierścienie uszczelniające są sposobem na lejące wtryski i regenerację zużytych wtryskiwaczy. Jeżeli testy wykazują problemy z działaniem układu, warto możliwie szybko usunąć awarię – uszkodzone podkładki wtryskiwaczy można zwykle wymienić stosunkowo niskim kosztem. Jednak eksploatacja pojazdu w takim stanie może doprowadzić do poważniejszych uszkodzeń wtryskiwacza, które uniemożliwią regenerację i znacząco zwiększą koszty naprawy.