Powiadom mnie o dostępności

Zawory regulacji ciśnienia do MERCEDES-BENZ KLASA GLK

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Numer seryjny: ESCV-ME-002
239,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
756,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: OE EQUIVALENT, Rodzaj zaworu: zawór magnetyczny
411,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.22, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
358,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Zawór regulacji ciśnienia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GLK

W wybranych wersjach silnikowych samochodu MERCEDES-BENZ KLASA GLK stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GLK

Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA GLK podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.

MERCEDES-BENZ KLASA GLK – jak zdiagnozować usterkę zaworu regulacji ciśnienia paliwa?

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GLK łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.