7 produktów
Wybierz auto
0382DCRS301110
Ograniczenia producenta: Mazda
Masa [g]: 160
408,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
408,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0382DCRS300120
Ograniczenia producenta: Nissan; mazda; gm
Masa [g]: 160
348,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
348,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510150023
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
168,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
902,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
902,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
456,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
456,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV40110079
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
474,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
474,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADG02802
Ciężar [kg]: 0.274
Zdjęcie producenta: 1
564,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
564,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
W wybranych wersjach silnikowych samochodu OPEL ASTRA H stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.
Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu OPEL ASTRA H podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.
Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie OPEL ASTRA H łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.