Powiadom mnie o dostępności

Układ napędowy do FIAT STRADA

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

53,01 zł
53,01 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
49,73 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
145,89 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
38,70 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
119,46 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,43 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
112,63 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
89,88 zł

Dostawa na poniedziałek, 6 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Łącznik wału napędowego – FIAT STRADA

Łącznik wału napędowego w pojazdach FIAT STRADA wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów FIAT STRADA oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie FIAT STRADA?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach FIAT STRADA, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.