Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VOLVO XC70 CROSS COUNTRY

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 262022

Długość [mm]: 527

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,35

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

291,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

293,15

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

293,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

265,61

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

265,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VV-020

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

439,97

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

439,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190294

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

325,18

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

325,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305559

Długość [mm]: 551

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

772,66

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

772,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305561

Długość [mm]: 527

Wymiar gwintu: M10x1.5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

893,02

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

893,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305560

Długość [mm]: 996

Wymiar gwintu: M10x1.5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

948,28

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

948,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-VV-013

Numer seryjny: Nwn-vv-013

925,25

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

925,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-VV-144

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,97

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

354,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6001

Długość [mm]: 548

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

452,01

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

452,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4941

Długość [mm]: 525

Wymiar gwintu: 10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

643,41

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

643,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-VV-142

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

795,63

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

795,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262031

Długość [mm]: 992

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

357,52

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

357,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262039

Długość [mm]: 559

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

247,83

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

247,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262065

Długość [mm]: 1006

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

431,87

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

431,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 456 726

Długość [mm]: 527

Wymiar gwintu: M10x1,5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,89

zł/szt.

Kraków: czw. 22.05

U ciebie: czw. 22.05

280,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 190

Długość [mm]: 996

Wymiar gwintu: M10x1,5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

359,76

zł/szt.

Kraków: czw. 22.05

U ciebie: czw. 22.05

359,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO XC70 CROSS COUNTRY

Wał napędowy w samochodzie VOLVO XC70 CROSS COUNTRY – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VOLVO XC70 CROSS COUNTRY?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VOLVO XC70 CROSS COUNTRY, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VOLVO XC70 CROSS COUNTRY?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VOLVO XC70 CROSS COUNTRY można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VOLVO XC70 CROSS COUNTRY – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VOLVO XC70 CROSS COUNTRY jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VOLVO XC70 CROSS COUNTRY

W pojazdach VOLVO XC70 CROSS COUNTRY półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VOLVO XC70 CROSS COUNTRY, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VOLVO XC70 CROSS COUNTRY – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VOLVO XC70 CROSS COUNTRY są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.