6 produktów
Wybierz auto
84,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
84,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
233,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
233,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR608009
Wymiary radiatora: 167 x 164 x 32 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
80,61
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
80,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972661
Wymiary radiatora: 167 x 164 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
145,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
145,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
104,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0370150014B
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe OPEL COMBO C. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu OPEL COMBO C jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie OPEL COMBO C jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.