15 produktów
Wybierz auto
89,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
89,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS707201
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
278,34
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
278,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF54422
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Rozwiń więcej danych
253,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
253,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
040972634
Wymiary radiatora: 160 x 190 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
125,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
125,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0370150014B
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
96,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0370150009B
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
93,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
93,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0090150008B
Jakość: Premium line
Wymiary radiatora: 160x187x26
Rozwiń więcej danych
107,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
107,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040972661
Wymiary radiatora: 167 x 164 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
118,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
118,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR608009
Wymiary radiatora: 167 x 164 x 32 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
77,79
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
77,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR645451
Długość sieci [mm]: 159
Szerokość sieci [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
178,21
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
178,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN37006197
Wymiary radiatora: 159x190x32
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
69,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
69,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
106,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
83,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971455
Dla numeru oe: 95514452
Wymiary radiatora: 159 x 187 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
298,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
298,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
102,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
102,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe OPEL COMBO. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu OPEL COMBO jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie OPEL COMBO jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.