-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do RENAULT THALIA

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica NRF 54323

Szerokość [mm]: 170

Wysokość [mm]: 158

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

86,34

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

86,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 76512

Wymiary radiatora: 170 x 157 x 42 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,72

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

103,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VAN WEZEL 43006228

Wymiary radiatora: 235x158x42

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,81

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

44,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica HART 605 537

Wymiary radiatora: 237 x 158 x 42 mm

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,69

zł/szt.

Kraków: pt. 23.05

U ciebie: pt. 23.05

53,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 73345

Wymiary radiatora: 134 x 180 x 26 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

228,32

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

228,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 73 000S

Materiał: Aluminium, tworzywo spieniane

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,83

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

133,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 73374

Wymiary radiatora: 237 x 158 x 42 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,37

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

84,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 53382

Ograniczenia producenta: Behr

Grubość [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,09

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

71,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT THALIA

Nagrzewnica w samochodzie RENAULT THALIA – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe RENAULT THALIA. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie RENAULT THALIA?

Nagrzewnica samochodu RENAULT THALIA jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie RENAULT THALIA jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

RENAULT THALIA – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.