Powiadom mnie o dostępności

Pompki spryskiwaczy do LEXUS GX II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość połączeń: 2
23,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ilość połączeń: 2, Typ pompy: Pompa jednostopniowa
33,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.001, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla systemu oczyszcza...
93,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

Pompka do spryskiwaczy w samochodzie LEXUS GX II

Pompka do spryskiwaczy w pojazdach LEXUS GX II jest ważnym elementem, mającym wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Jej zadaniem jest generowanie ciśnienia, potrzebnego do zasysania płynu do spryskiwaczy ze zbiorniczka i dostarczanie go poprzez przewody gumowe do dysz rozpylających. Za wytwarzanie ciśnienia w pompce odpowiedzialny jest silniczek elektryczny, zamontowany w pobliżu zbiorniczka.

LEXUS GX II – objawy uszkodzenia pompki do spryskiwaczy

Kiedy pomimo naciśnięcia odpowiedniej dźwigni, spryskiwacze szyb w aucie LEXUS GX II nie działają, jedną z możliwych przyczyn może być awaria pompki do spryskiwaczy. W takiej sytuacji zaleca się sprawdzenie, czy pompka podejmuje pracę, tzn. czy płyn kierowany jest do przewodów. Pracując, pompka wydaje charakterystyczny odgłos buczenia, którego brak może wskazywać na jej awarię. Po stwierdzeniu braku pracy pompki należy sprawdzić elementy współpracujące z nią, czyli np. bezpieczniki pojazdu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatów, konieczna może okazać się wymiana pompki na nową.

Wymiana pompki do spryskiwaczy w samochodzie LEXUS GX II

Brak natrysku płynu do spryskiwaczy na szybę może istotnie wpływać na bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Dlatego też w przypadku stwierdzenia usterki pompy do spryskiwaczy w samochodzie LEXUS GX II, zalecana jest jej wymiana na nowy podzespół. Element ten jest stosunkowo niedrogi, a jedyną trudnością podczas wymiany jest konieczność demontażu części, utrudniających dostęp, takich jak zbiorniczek na płyn czy elementy podszybia.