Powiadom mnie o dostępności

Piasta koła do AUDI A6 C4

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 1.7, średnica zewnętrzna [mm]: 130, Ilość otworów: 5, średnica otworu [mm]: 112...
125,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP9438007

Piasta koła GSP 9438007

Felga, ilość otworów: 5, Wymiar gwintu: M14×1.5, średnica zewnętrzna [mm]: 130.8, Rozstaw śru...
57,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 38, Strona zabudowy: Oś przednia, średnica zewnętrzna [mm]: 130.8, Ilość otwor...
86,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04211007520001

Piasta koła MEYLE 100 752 0001

Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, średnica wewnętrzna [mm...
238,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 8, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 40, śred...
16,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe, Artykuł uzupełniający / in...
86,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Typ układu hamulcoweg...
87,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR437093

Piasta koła HART 437 093

Felga, ilość otworów: 5, średnica 1/średnica 2 [mm]: 39,0/41,0/68,0, Wysokość [mm]: 75, Wewn�...
51,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 38, Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wysokość [mm]: 75, Ciężar...
76,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPN10L9027JPN

Piasta koła JPN 10L9027-JPN

Felga, ilość otworów: 5, Ilość zębów: 38, Strona zabudowy: Oś przednia, średnica zewnętrzn...
59,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA32918344

Piasta koła SWAG 32 91 8344

Ciężar [kg]: 1.7, średnica zewnętrzna [mm]: 130, Ilość otworów: 5, średnica otworu [mm]: 112...
131,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 7, Wysokość 2 [mm]: 12.7, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Rodzaj gwin...
18,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Felga, ilość otworów: 5, Ilość na oś: 2, średnica zewnętrzna [mm]: 131, średnica otworu [mm...
61,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 7, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką...
14,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

Piasta koła w samochodzie AUDI A6 C4 – funkcja

Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie AUDI A6 C4 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.

Wymiana piasty w samochodzie AUDI A6 C4 – kiedy?

Raporty serwisowe samochodu AUDI A6 C4 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu AUDI A6 C4 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.

Objawy zużycia piasty koła w samochodzie AUDI A6 C4

Zły stan piasty koła w samochodzie AUDI A6 C4 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.